A Népszava írta meg, hogy az utasok visszacsábítását célzó kampány lebonyolításának keretösszege 150 millió forint, ami a fővárosi cégek esetében igen nagy összegnek számít.
A Budapest Közlekedési Központ valóban vesztesen jött ki a járványból, hiszen a home office és az online oktatás is nagyban hozzéjárult ahhoz, hogy az emberek nem a megszokott mértékben vették igénybe a szolgáltatásokat. A cég becslései alapján 25,5 milliárd forint menetdíjkiesést tapasztaltak a tavalyi évben, ráadásul pusztán a koronavírus-járvány elleni hatékony védekezés érdekében 100 millió forintot költöttek. Mindezt összevetve nagyjából 19-25 milliárd forinttal kevesebb bevételre számíthat a cég még idén is.
A BKK 5-15 kampány indítana, és a tenderen nyertes vállalkozó feladata lesz a BKK folyamatos, illetve kampányszerű kommunikációjához kapcsolódó médiaügynökségi, médiatervezési és médiavásárlási feladatok ellátása. A szerződésben külön kiemelik, hogy a BKK a különböző hagyományos médiumokon kívül az online csatornákon is kifejezetten nagy hangsúlyt szeretne fektetni a kampányokra, és hatékonyan eljutni az emberekhez az online térben.
A cég azt reméli, hogy ezzel a kampánnyal vissza tudják csalogatni az ügyfeleket a közösségi közlekedésbe, tekintve, hogy a koronavírusjárvány következtében nagyjából 40-50 százalékkal csökkent az utasforgalom.
Kiemelt kép: MTI / EPA