Tegnap este kiderül, hogy az ellenzéki előválasztás második fordulóját Márki-Zay Péter, a Mindenki Magyarországa Mozgalom elnöke nyerte meg Dobrevvel szemben. A kormányzati kommunikáció Stop Gyurcsány! kampánya azonban nem módosult, az Stop Gyurcsány! Stop Márki-Zay! kampánnyá alakult nem túl kreatív módon, aminek el is indult a közösségi médiás kampánya – természetesen a mi adónkból.
Talán mindenkit meglepett a Fidesz háztájékán is, hogy Márki-Zay Péter nyerte meg az ellenzéki előválasztást, ugyanis a korábbi időszakban súlyos milliárdokat költött Karácsony Gergely lejáratására, aki viszont a még a második forduló előtt visszalépett.
A propaganda kommunikáció nem tétlenkedett, el is indul a petíció mellett a közösségi médiás lejáratókampány is.
A fenti videót már tegnap este 21 óra előtt közzétették és egy nap alatt több, mint 1 000 000 Ft ment el hirdetésre a Fidesz központi oldalán. Ám a kommunikáció nem aratott túl nagy sikert, ugyanis lényegében a kedvelések száma egyenlő arányban vannak a nevető fejek arányéval.
Ennél is nevetségesebbnek tartják a Márki-Zay Pétert karrier-baloldainak beállító videót, ami alá hiába kommenteltek államtitkárok és vezető kormánypárti politikusok, az oldalt követők szánalmasnak tartják a videót.
A nyilvános adatok szerint erre is közel 1 millió Forint ment el csak a Fidesz oldalán.
De Rákay Philip oldala sem pihen, ő sem sajnált csak ma szintén egy millió Forintot elkölteni arra, hogy hosszú videóban azt taglalja, szerinte miért baloldali Márki-Zay Péter.
Összességében tehát az adófizetők által befizetett pénzek ismét erősen elfolynak a kormányzati kommunikáció kereteként, hiszen súlyos milliók kerültek elköltésre csak az első napon, pedig a kampány neheze csak most kezdődik.